luni, 17 august 2009

Trebuie să demonstrăm că eliminarea Şahtiorului nu a fost întâmplătoare!

Meciurile din Liga Campionilor nu-i dau emoţii lui Marian Iancu. Patronul bănăţenilor spune că are emoţii pentru echipa sa doar la meciurile din campionat deoarece în Europa nu are nimic de pierdut dacă este învinsă. Iancu nu ţine neapărat să pună mâna pe banii din Ligă şi consideră că experienţa internaţională este mai importantă în meomentul de faţă.

"Nu am emoţii cu Stuttgart, am emoţii doar în campionat. Orice s-ar întâmpla în Champions League, avem numai de câştigat. Am învăţat cum se organizează un meci, cum e să joci meciuri tari, am acumulat experienţă pentru că am lipsit mult din Europa. Chiar ne prind bine aceste meciuri. Dacă vom intra în grupe, cu atât mai bine, dacă nu intrat, acumulăm experienţă şi ne pregătim să intrăm la anul. Trebuie să o luăm pas cu pas", a spus Iancu la gsptv

Cu toate acestea, Marian Iancu îşi doreşte un rezultat bun cu VfB Stuttgart şi ştie cum ar putea să-i scoată pe şvabi din comtepiţie: "Avem nevoie de public, de noroc, trebuie să ne autodepăşim, avem şi probleme de lot, e o altă echipă care trebuie să facă faţă unui asemenea meci. Trebuie să demonstrăm că nu a fost întâmplătoarea eliminarea lui Şahtior"