sâmbătă, 15 august 2009

Nu accept niciodată ca Nicoliţă să fie rezerva lui Szekely!

Becali, finantatorul echipei de fotbal a spus ca nu accepta ca Nicolita sa fie rezerva lui Szekely si ca Bergodi nu poaate sa-i comande. Asta desi in nenumarate randuri a declarat ca nu o sa se bage peste Bergodi,

"Mă aşteptam ca Szekely să refuze Timişoara deoarece am vorbit cu el înainte. El mi-a zis că vrea să joace titular la Steaua, eu i-am spus că pentru asta trebuie să fie în faţa lui Nicoliţă. M-a deranjat pentru că stiu că nu e adevărat. El nu mai are când să demonstreze. Poate o să demonstreze acum că sunt Toja şi Tănase accidentaţi. El nu va primi ostilitate din partea mea, doar suntem oameni. El nu va avea salariul mărit la 200.000 euro, el nu poate avea acest salariu pentru că strică echipa. El se va duce la echipa a doua sau va juca la echipa a doua. El e încăpăţânat, vrea să demonstreze că e fotbalist.Nu mă bag eu peste Bergodi, dar nu voi accepta niciodată ca Bănel să fie rezerva lui Szekely. Eu sunt patron. Ce să spună Bergodi? El decide echipa, dar eu i-am spus lui Renzo Rossi. Dar daca eu vreau ceva, nu poate să îmi comande Bergodi." a tunat Becali.